Service
Mit jelent a brandépítés?
A brandépítés lényege annak elérése, hogy a piacon szereplő versenytársak közül minket válasszanak. Ennek eléréséhez néhány alapvetően szükséges lépést meg kell tennünk. Ez lesz a „0. lépés”. Amint tisztáztuk ezeket és rendelkezésre állnak a megfelelő információk, el is kezdhetjük az érdemi munkát.
Melyek a brandépítés 0. lépésének sarokkövei? A legfontosabbak:
A piac átvilágítása, felmérése, ahová be szeretnénk törni
- Van-e hasonló termék vagy szolgáltatás, mint a miénk?
- Ha nincs, hogyan érjük el, hogy igényeljék termékünket, szolgáltatásunkat?
- Ha van, miben lehetnénk mások? Mit adhatnánk, amit mások nem, de igény lenne rá?
- Ki a célközönségünk? Kik azok, akik idővel azzá válhatnak?
- Milyen kommunikáció és stílus lesz az, amellyel meg tudjuk őket szólítani?
Konkurencia alapos feltérképezése és részletes elemzése
- Ismernünk kell azokat, akikhez képest másmilyennek kell lennünk
- Be kell azonosítanunk az ő jellegzetességeiket, hogy a saját, eltérő stílusunkat ki tudjuk alakítani
- Tudnunk kell, mit csinálhatnának jobban – mi megtehetjük, és máris előnyhöz jutottunk
- Hogyan szerezzük meg célközönségünk bizalmát?
- Hogyan szolgáljuk ki őket úgy, hogy elköteleződjenek felénk?
- Hol hirdetnek konkurenseink? Milyen platformokon, milyen intenzitással? Mekkora a verseny a hirdetési felületeken?
A brandépítés folyamata, lépései
A fenti információk birtokában már érdemben tudunk tervezni. A brandépítés egy hosszú távú folyamat, melyeknek köszönhetően napról-napra ismertebbé válhatunk, közösséget építhetünk, elnyerhetjük ügyfeleink bizalmát és hűségét,- és egyre növekvő profitra is számíthatunk.
A brandépítés cégünk mely területeit érinti?
Marketing:
A cég küldetésének megfogalmazása, egységes kommunikáció stílusának meghatározása
Céges honlap, közösségi oldal, nyomdai produktumok egységes arculatának kialakítása.
Hirdetésekkel a folyamatos jelenlét elérése érdekében online és offline egyaránt
Termékek, szolgáltatások fejlesztése
Arra kell törekednünk, hogy vásárlóink elköteleződjenek mellettünk. Ehhez szükség van újdonságokra, a minőség folyamatos fenntartására, az aktuális trendek követésére, a felmerülő új igények kielégítésére, - ez cégenként változó lehet
Profi ügyfélszolgálat
A brandépítés egyik nagyon fontos eleme! A fentieket hiába teljesítjük maradéktalanul, ha az ügyfelekkel nem bánunk megfelelően, ha nem érzik a folyamatos törődésünket, segítségünket. Az egyik legjobb módja a brandépítésnek egy nagyon felkészült ügyfélszolgálati munkatársakból álló csapat.
Ügyfelek utógondozása
Van –illetve lehet átfedés az ügyfélszolgálattal. Szerencsés, ha ugyanaz a munkatárs tartja a kapcsolatot az ügyféllel folyamatosan. A lényeg az érzés kialakítása, hogy nem engedjük el a vevő kezét, miután vásárolt tőlünk. Ha folyamatosan tájékoztatjuk az újdonságokról, akciókról, tartjuk vele a kapcsolatot, kommunikálunk vele, érezni fogja, hogy fontos számunkra akkor is, ha éppen nem vásárol. Éppen ez különböztethet meg minket a legjobban! Ezt mindenki megjegyzi – és az érzés által minket is megjegyez. Sokan nem fordítanak erre kellő figyelmet, ha mi igen, hasznunkra válik. A kommunikáció során mindig kaphatunk információt tőle, megismerhetjük, mire lenne igény. Ezeket pl. a termékeink fejlesztésénél vagy a szolgáltatásaink további bővítésénél hasznosíthatjuk.
Önnek is szükséges lenne a brandépítés? Egyeztessünk időpontot és szívesen segítünk a 0. lépéstől a siker eléréséig!
Testimonials
Vélemények
Somogyi Eszter
A Sansz Neked egy igazi kis családi kezdeményezés, ahol testet-lelket emelő programokat szervezünk Sansz nevű Alapítványunk keretei között. Amikor négy évvel ezelőtt elindultunk, még magunk sem tudtuk igazán merrefelé visz majd az utunk, így a honlapunk is csak egy kezdetleges házi készítésű weboldal lett. Az évek alatt azonban többszáz programot szerveztünk, rengeteg látogatót fogadtunk, csapatot bővítettünk, csak a honlapra nem futott sosem az időből, az energiából. Amikor egymásra találtunk Veletek, szinte alig kellett magyaráznunk mit is szeretnénk, pár nap alatt nőtt ki a kezetek közül egy működő, felhasználóbarát és egyben ízléses weboldal. Nagyon hálásak vagyunk, hogy nekünk már igazán csak öröm-rész jutott, minden mást Ti megcsináltatok.
Bálint Ildikó
A Profi WebDesign egyik alapító tagját még a cég alakulása előtt megismertem. Tudtam, hogy imádja amit csinál, úgy ahogyan én is, így nem volt kérdés kit bízok meg saját honlapom elkészítésével. A cégem marketinggel, rendezvényszervezéssel és PR-al foglalkozik, főleg a divat- és szépségipar területén. Mindenhol fontos a jó megjelenés, de a szépségiparban, vagy az ahhoz kapcsolódó szakterületeken a legfontosabb, így ez elsődleges szempont volt, ahogy az is, hogy technikailag modern legyen. Mivel ismertem őket, így tudtam, hogy minden remek lesz és nem is csalódtam. Az oldalam szép, letisztult, mégis modern, amit azóta is karbantartanak és frissítenek, hogy minden remekül működjön. Én bátran ajánlom Őket! 🙂
Tamás Lóránt
Jómagam ékszereket és órákat készítek, igen magas minőségben. Több honlapom is volt az elmúlt években, de egyik sem felelt meg az elvárásaimnak, illetve annak amit a munkáim képviselnek. Mire megtaláltam a Profi WebDesign-t már nagyon szkeptikusan álltam a dolgokhoz, de nem adtam fel, mert nagyon fontos a mai világban az interneten való elérhetőség. Végül amit kézhez kaptam tőlük az olyan magas színvonalat és szakértelmet képviselt, hogy tényleg lett egy honlapom, ami az ENYÉM minden részletében! Mindenkinek csak ajánlani tudom őket, mert tényleg profik!
Balogh Róbert
A BRUSTOR egy családi vállalkozás, ami sok év komoly munka után, immár a világ minden tájára készít luxus minőségű bioklimatikus pergolákat. Kizárólagos magyarországi forgalmazóként a honlapunk elkészítésénél nagyon fontos volt, hogy ugyanazt a szakértelmet tükrözze, amivel ezeket az árnyékolókat forgalmazzuk. Szerintünk a Profi WebDesign egy nagyon szép, igényes és figyelemfelkeltő honlapot készített a számunkra és azóta is az ő feladatuk a keresőoptimalizálás és az AdWords hirdetési kampányok menedzselése. Mindig lehet rájuk számítani apróbb dolgokban is, például ha gondunk van az e-mail rendszerrel, vagy rosszalkodnak a számítógépeink. Egy profi webfejlesztő cégre mindenkinek szüksége van 😉
Dr. Menzou Fouzi
A Profi WebDesign-al már több éve dolgozunk együtt, mert nem csak megtervezték és elkészítették az oldalamat, mint sok más cég, hanem azóta is karbantartják, frissítik és aktualizálják. A honlapomat 3 nyelven kellett elkészíteni, mert fogászati turizmussal foglalkozom és nagyon fontos volt, hogy pozitív benyomást keltsen a látogatókban. Ez úgy érzem sikerült is. Néha a határidők csúsznak egy picit, de nálam is előfordul, hogy várakoznia kell 1-1 páciensnek, a jó munka ezzel jár. 🙂
Csarnainé Hegedűs Nóra
Sportedző, aerobik és terhestorna oktató vagyok és itt volt az idő, hogy legyen egy minden igényt kielégítő saját weboldalam. Fontos volt az esztétika, hogy legyen benne naptár, ahol láthatják a vendégeim az órarendemet, illetve hogy az érdeklődők a saját videóimat is meg tudják vásárolni az oldalon keresztül. A folyamat végén online marketinghez is szükségem volt segítségre. Azt hiszem mondhatjuk, hogy elég összetett feladattal bíztam meg őket (az én meglátásom szerint). Az átadott munkát imádom, nagyon tetszik és sikerült mindent úgy kivitelezni, ahogy szerettem volna. Nagyon köszönöm Nekik! 🙂
Bende György
Cégünk többek között ponyvakészítéssel és javítással, árnyékolástechnikával illetve járműdekorációval foglalkozik. Az ország egész területéről vállalunk megrendeléseket. A technika gyors fejlődése miatt elengedhetetlenné vált egy modern, igényes honlap, ahol az ügyfelek megismerhetik a cégünket és leadhatják megrendeléseiket. A Profi WebDesign-ra esett a választásunk, mikor szakembert kerestünk a feladatra, amit azóta sem bántunk meg. Mostanra 3 weboldalt is készítettek a számunkra és folyamatosan napról-napra mindenben tudunk rájuk számítani, amiért nagyon hálásak vagyunk Nekik!