Service
Mi a márka? Mit takar ez a fogalom?
Egy márka alapjaiban az, aminek köszönhetően megkülönböztethetővé, felismerhetővé, egyértelműen beazonosíthatóvá válsz a piacodon a versenytársaid közül. Idetartozik még vásárlóid érzéseinek összessége is, mellyel a márkádhoz viszonyulnak. (Bizalom, hűség, nyitottság az új termékeidre stb.)
Márkát építhetsz egy termékre vagy egy termékcsoportra, vagy egy szolgáltatásra és lehetsz te magad is márka, ha egy személyben te képviseled magad vállalkozóként. (ügyvéd, orvos, író, masszőr, coach, tanácsadó stb..)
Van azonban itt még egy fontos dolog, amit jó az elején tisztáznunk! Szerinted önmagában az a bizonyos alma logó elég lett volna a sikerhez Steve Jobs-nak? Vagy a színvilág volt a siker titka? Netán a különleges betűtípus? Pedig ma bármelyiket meglátod, mi jut azonnal eszedbe? Ugye?
De bármelyik nagy márkára érvényes ugyanez! Hogyan érték el, hogy ez így legyen?
Volt még valami bármelyik embert megkérdezték, mindegyik pontosan, önbizalommal és hittel telve, ragyogó szemekkel tudta elmondani, hogy mit akar, kinek, miben és hogyan fog tudni segíteni valamiben! Szemernyi kétség nem volt bennük a sikert illetően – még a felmerülő akadályok láttán sem.
EZ a márka! EZ a lényeg! EZ a fontos! Ez lesz a márkaépítés alapja!
A szenvedélyedre, a hitedre, a szándékodra és természetesen Rád, még akkor is, ha egy 500 fős vagy még nagyobb cég élén állsz. Mert a Te személyiséged, szellemiséged meghatározza a cégedet. Amíg nem tudod pontosan, mit akarsz, mit tudsz adni, milyen szellemi értékek mentén akarsz tevékenykedni, addig hogyan tudnánk ezt hitelesen, érthetően megjeleníteni? A hitelesség nagyon fontos!
Ha ezeket el tudod mondani, akkor tudunk a márkaépítés részleteire rátérni. A márkaépítés egy folyamat, melynek minden egyes szakasza fontos.
Márkaépítés alapvető elemei:
Egységes arculat
- Céglogó
- Színvilág
- Betűtípus
- Szimbólum
- Valamilyen jel
- Zene vagy hangeffekt (általában összekapcsolják valamelyik látványelemmel)
- egyéb
Egységes kommunikáció mindenütt
- Honlapon
- Nyomdai anyagokon
- Közösségi médiában
- Ügyfélszolgálaton
- Chaten
- Hirdetésekben
- Személyes találkozókon
- Nyilvános rendezvényeken
- Szakmai blogon
- Minden egyéb helyen és platformon, ahol a célcsoporttal kommunikálunk (és ott is, ahol nem közvetlenül!)
Kapcsolat ápolása a célközönségeddel
A márkaépítés során mindvégig fontos, hogy
- Vásárlóid minden kérdésükre gyors és kielégítő választ kapjanak
- Folyamatosan érezzék a figyelmet és a törődést
- Az első vásárlást követően sem engedd el a kezét, érezze, hogy hálás vagy a bizalmáért
- Munkatársaid elköteleződése kiemelten fontos, hogy a márkát mindig és mindenütt méltóképpen képviseljék, azonosuljanak a céljaiddal
A márkaépítés célja, hogy
- A márkáról mindenkinek azonnal Te vagy a céged, terméked, szolgáltatásod jusson eszébe
- Pozitív kép éljen az emberekben a márkával kapcsolatban, hogy elköteleződjenek és tőled akarjanak vásárolni
- Hűséges, rendszeres vásárlókká pedig akkor válnak, ha megkapják azt a bánásmódot, amelyre vágynak gyakran még akkor is, ha azért többet kell fizetniük.
Természetesen ezek a lépések csak a legalapvetőbbek, hiszen nincs két ugyanolyan ember, - és minden márka mögött egy ember van a saját céljaival, vágyaival. Önnek is szívesen segítünk álmai megvalósításában, a tanácsadástól a sikerig számíthat ránk!
Testimonials
Vélemények
Somogyi Eszter
A Sansz Neked egy igazi kis családi kezdeményezés, ahol testet-lelket emelő programokat szervezünk Sansz nevű Alapítványunk keretei között. Amikor négy évvel ezelőtt elindultunk, még magunk sem tudtuk igazán merrefelé visz majd az utunk, így a honlapunk is csak egy kezdetleges házi készítésű weboldal lett. Az évek alatt azonban többszáz programot szerveztünk, rengeteg látogatót fogadtunk, csapatot bővítettünk, csak a honlapra nem futott sosem az időből, az energiából. Amikor egymásra találtunk Veletek, szinte alig kellett magyaráznunk mit is szeretnénk, pár nap alatt nőtt ki a kezetek közül egy működő, felhasználóbarát és egyben ízléses weboldal. Nagyon hálásak vagyunk, hogy nekünk már igazán csak öröm-rész jutott, minden mást Ti megcsináltatok.
Bálint Ildikó
A Profi WebDesign egyik alapító tagját még a cég alakulása előtt megismertem. Tudtam, hogy imádja amit csinál, úgy ahogyan én is, így nem volt kérdés kit bízok meg saját honlapom elkészítésével. A cégem marketinggel, rendezvényszervezéssel és PR-al foglalkozik, főleg a divat- és szépségipar területén. Mindenhol fontos a jó megjelenés, de a szépségiparban, vagy az ahhoz kapcsolódó szakterületeken a legfontosabb, így ez elsődleges szempont volt, ahogy az is, hogy technikailag modern legyen. Mivel ismertem őket, így tudtam, hogy minden remek lesz és nem is csalódtam. Az oldalam szép, letisztult, mégis modern, amit azóta is karbantartanak és frissítenek, hogy minden remekül működjön. Én bátran ajánlom Őket! 🙂
Tamás Lóránt
Jómagam ékszereket és órákat készítek, igen magas minőségben. Több honlapom is volt az elmúlt években, de egyik sem felelt meg az elvárásaimnak, illetve annak amit a munkáim képviselnek. Mire megtaláltam a Profi WebDesign-t már nagyon szkeptikusan álltam a dolgokhoz, de nem adtam fel, mert nagyon fontos a mai világban az interneten való elérhetőség. Végül amit kézhez kaptam tőlük az olyan magas színvonalat és szakértelmet képviselt, hogy tényleg lett egy honlapom, ami az ENYÉM minden részletében! Mindenkinek csak ajánlani tudom őket, mert tényleg profik!
Balogh Róbert
A BRUSTOR egy családi vállalkozás, ami sok év komoly munka után, immár a világ minden tájára készít luxus minőségű bioklimatikus pergolákat. Kizárólagos magyarországi forgalmazóként a honlapunk elkészítésénél nagyon fontos volt, hogy ugyanazt a szakértelmet tükrözze, amivel ezeket az árnyékolókat forgalmazzuk. Szerintünk a Profi WebDesign egy nagyon szép, igényes és figyelemfelkeltő honlapot készített a számunkra és azóta is az ő feladatuk a keresőoptimalizálás és az AdWords hirdetési kampányok menedzselése. Mindig lehet rájuk számítani apróbb dolgokban is, például ha gondunk van az e-mail rendszerrel, vagy rosszalkodnak a számítógépeink. Egy profi webfejlesztő cégre mindenkinek szüksége van 😉
Dr. Menzou Fouzi
A Profi WebDesign-al már több éve dolgozunk együtt, mert nem csak megtervezték és elkészítették az oldalamat, mint sok más cég, hanem azóta is karbantartják, frissítik és aktualizálják. A honlapomat 3 nyelven kellett elkészíteni, mert fogászati turizmussal foglalkozom és nagyon fontos volt, hogy pozitív benyomást keltsen a látogatókban. Ez úgy érzem sikerült is. Néha a határidők csúsznak egy picit, de nálam is előfordul, hogy várakoznia kell 1-1 páciensnek, a jó munka ezzel jár. 🙂
Csarnainé Hegedűs Nóra
Sportedző, aerobik és terhestorna oktató vagyok és itt volt az idő, hogy legyen egy minden igényt kielégítő saját weboldalam. Fontos volt az esztétika, hogy legyen benne naptár, ahol láthatják a vendégeim az órarendemet, illetve hogy az érdeklődők a saját videóimat is meg tudják vásárolni az oldalon keresztül. A folyamat végén online marketinghez is szükségem volt segítségre. Azt hiszem mondhatjuk, hogy elég összetett feladattal bíztam meg őket (az én meglátásom szerint). Az átadott munkát imádom, nagyon tetszik és sikerült mindent úgy kivitelezni, ahogy szerettem volna. Nagyon köszönöm Nekik! 🙂
Bende György
Cégünk többek között ponyvakészítéssel és javítással, árnyékolástechnikával illetve járműdekorációval foglalkozik. Az ország egész területéről vállalunk megrendeléseket. A technika gyors fejlődése miatt elengedhetetlenné vált egy modern, igényes honlap, ahol az ügyfelek megismerhetik a cégünket és leadhatják megrendeléseiket. A Profi WebDesign-ra esett a választásunk, mikor szakembert kerestünk a feladatra, amit azóta sem bántunk meg. Mostanra 3 weboldalt is készítettek a számunkra és folyamatosan napról-napra mindenben tudunk rájuk számítani, amiért nagyon hálásak vagyunk Nekik!